Ako nepribrať

Ako nepribrať
 

Rád ako nepribrať ste určite počuli, či čítali nespočetné množstvo. Ktoré sú z nich však tie pravdivé zistíte až pokiaľ ich vyskúšate sami na sebe. Aj z toho dôvodu mnohí experimentujú a často krát dochádza k úplne odlišnému efektu. Ako sa teda vyhnúť pribratiu?

Jedzte veľa krát za deň

Áno toto pravidlo naozaj pomáha organizmu, aby potravu lepšie spracoval, avšak máme na mysli jedenie niekoľko krát za deň v menších dávkach. Práve z tohto dôvodu si dokáže metabolizmus rýchlejšie zvyknúť, čím dôjde aj k jeho zrýchlenej funkcii. Ideálne je jesť každé 2-3 hodiny a potrebné je udržovať žalúdok mierne sýty, určite nie je vhodné, ak pociťujeme hlad.

Dávajte si pozor na zloženie stravy


Táto rada je samozrejmosťou, na ktorú si musíme dávať pozor, ak nechceme pribrať. Mnohí z nás, ktorí chcú chudnúť predovšetkým vyhadzujú zo stravy tuky, čo je správne, ale predsa často krát mnohí zabúdajú na jeden dôležitý fakt, sacharidy. Áno, práve sacharidy s vysokým glykemickým indexom (biele pečivo, zemiaky atď.) výrazne napomáhajú ukladaniu tukových zásob v tele človeka. Ak teda nechcete pribrať okrem nezdravých tukov „vyhoďte“ z jedálnička aj sacharidy s vysokým GI. Naopak do jedálnička pridajte vyšší obsah bielkovín, vlákniny a zeleniny.

Nepite alkohol

Alkohol obsahuje tzv. rýchle cukry, teda cukry s vysokým GI, ktoré nie sú pri redukčnej diéte vhodné. Určite sa práve z tohto dôvodu vyhnite požitiu alkoholických nápojov, vrátane piva.

Športujte

Ak máte problémy s metabolizmom, či prípadne nedodržujte striktne stravovacie návyku začnite športovať. Práve pri športe spálite niekoľko stoviek až tisíc kalórií, ktoré by sa inak premenili na tuk. Konkrétnu voľnu športovej aktivity musíte zvoliť sami, ideálny je však beh, cyklistika, či rôzne bojové umenia.

 

 

Pridaj komentár