Tag Archives: Dieta

Buďte fit pomocou delenej stravy

delena strava
 

 

Delená strava je veľmi obľúbenou formou konzumácie potravín, ktorá pomáha nielen zlepšiť zdravie a funkčnosť celého organizmu, ale účinne bojuje aj s nadbytočnými kilogramami. Delená strava nie je diéta ako by si laik myslel. Ide o spôsob stravovania, vďaka ktorému prinesiete svojmu telu množstvo benefitov. Nápaditosti sa medze nekladú, vítané sú rôzne kombinácie potravín a produktov, pri tomto kombinovaní však musia byť dodržané určité zásady. Ak sa rozhodnete dodržiavať delené stravovanie, môžete svojmu telu pomôcť vyplavením škodlivých látok, zlepšením metabolizmu, posilnením imunity či odstránením určitých ochorení.

Nový rok s novým telom. Schudnite s najobľúbenejšími diétami

typy diet
 

Spísali ste si novoročné predsavzatia a jedným z nich bola aj úprava hmotnosti? Toto predsavzatie si na svoj zoznam uviedlo veľké množstvo ľudí po celom svete. Ako však schudnúť, ak sa nevyznáte v množstve diét a princípoch, na ktorých fungujú? Pripravili sme pre vás malý prehľad, aby ste pochopili základné piliére najobľúbenejších diét a rozhodli sa pre tú najvhodnejšie.

Orechoví pomocníci (nielen) pri chudnutí

orechy
 

Máte radi oriešky? Ak áno, gratulujeme. Vďaka svojmu zloženiu a bohatému zastúpeniu zdraviu prospešných látok doprajete ich pravidelnou konzumáciou svojmu telu naozaj to, čo potrebuje. Ak patríte k tým, ktorí oriešky konzumujú len striedmo, stále máte výhodu oproti tým, ktorí ich zo svojho jedálnička z rôznych dôvodov vylúčili úplne. V prípade, že patríte práve k poslednej skupine a oriešky vôbec neobľubujete, možno vám informácie o ich účinkoch zmenia názor a aspoň občas si na nich pochutnáte. Existuje veľa druhov orechov, vybrať si môžete preto tie, ktoré vám najviac chutia. Nevýhodu v tomto prípade majú alergici. Keďže orechy patria do skupiny alergénov a ich konzumácia môže spôsobiť naozaj nepríjemné problémy, je pre nich bezpečnejšie ich z jedálnička úplne vynechať.

Raňajkové kaše

ranajkove-kase
 

Niekto si pri raňajkách rád pochutnáva na praženici, obloženej šunkovo-syrovej mise, párkach či klobáse, iný si nevie predstaviť začiatok dňa bez poriadnej dávky ovocia či zeleniny. Aj tieto jedlá však začnú byť po určitom čase stereotypné a telo si vypýta inú náhradu. Ak sa potrebujete hneď zrána dokonale zasýtiť, ale vajcia či mäsové produkty sú pre vás na začiatok dňa príliš ťažké, skúste rôzne kaše. S doplneným surovým či sušeným ovocím, orieškami, ochutené škoricou, vanilkou či rôznymi prírodnými sladidlami chutia naozaj skvelo a dodajú telu nielen potrebujú energiu, ale aj množstvo vlákniny či vitamínov. V obchodoch (nielen) so zdravou stravou sa nachádza veľké množstvo druhov kaší v najrôznejších príchutiach, od neutrálnej, cez škoricovú, kakaovú, vanilkovú až po kokosovú. Závisí od konkrétnej kaše a výrobcu.

1 2 3 4 5 »